|
||||||||||
PREV NEXT | FRAMES NO FRAMES |
Packages that use DSElementEvent | |
---|---|
org.diamondspin |
Uses of DSElementEvent in org.diamondspin |
---|
Methods in org.diamondspin with parameters of type DSElementEvent | |
---|---|
void |
DSPilerMover.elementCenterChanged(DSElementEvent evt)
|
void |
DSPile.DSPilerMover.elementCenterChanged(DSElementEvent evt)
|
void |
DSFrontierManager.DSFrontierManagerHelper.elementCenterChanged(DSElementEvent evt)
|
void |
DSElementListener.elementCenterChanged(DSElementEvent evt)
Invoked when the DSelement change its own attach point to the global tabletop. |
void |
DSElementAdapter.elementCenterChanged(DSElementEvent evt)
|
void |
DSPilerMover.elementContentRepainted(DSElementEvent evt)
|
void |
DSPile.DSPilerMover.elementContentRepainted(DSElementEvent evt)
|
void |
DSFrontierManager.DSFrontierManagerHelper.elementContentRepainted(DSElementEvent evt)
|
void |
DSElementListener.elementContentRepainted(DSElementEvent evt)
Invoked when the DSelement has been repainted |
void |
DSElementAdapter.elementContentRepainted(DSElementEvent evt)
|
void |
DSPilerMover.elementDemoted(DSElementEvent evt)
|
void |
DSPile.DSPilerMover.elementDemoted(DSElementEvent evt)
|
void |
DSFrontierManager.DSFrontierManagerHelper.elementDemoted(DSElementEvent evt)
|
void |
DSElementListener.elementDemoted(DSElementEvent evt)
Invoked when the DSelement is dropped from the top "dragelement" to the elements in the view (if the view accept it !) |
void |
DSElementAdapter.elementDemoted(DSElementEvent evt)
|
void |
DSPilerMover.elementDropped(DSElementEvent evt)
|
void |
DSPiler.elementDropped(DSElementEvent evt)
|
void |
DSPile.DSPilerMover.elementDropped(DSElementEvent evt)
|
void |
DSInertiaManagerBlob.DSInertiaListener.elementDropped(DSElementEvent evt)
|
void |
DSFrontierManager.DSFrontierManagerHelper.elementDropped(DSElementEvent evt)
|
void |
DSElementListener.elementDropped(DSElementEvent evt)
Invoked when the DSelement is dropped (then it was drag&dropped by the user) |
void |
DSElementAdapter.elementDropped(DSElementEvent evt)
|
void |
DSPilerMover.elementFolded(DSElementEvent evt)
|
void |
DSPile.DSPilerMover.elementFolded(DSElementEvent evt)
|
void |
DSFrontierManager.DSFrontierManagerHelper.elementFolded(DSElementEvent evt)
|
void |
DSElementListener.elementFolded(DSElementEvent evt)
Invoked when the DSelement is folded (back side returned over the front side) |
void |
DSElementAdapter.elementFolded(DSElementEvent evt)
|
boolean |
DSPilerMover.elementGrabbing(DSElementEvent evt)
|
boolean |
DSPiler.elementGrabbing(DSElementEvent evt)
|
boolean |
DSPile.DSPilerMover.elementGrabbing(DSElementEvent evt)
|
boolean |
DSInertiaManagerBlob.DSInertiaListener.elementGrabbing(DSElementEvent evt)
|
boolean |
DSFrontierManager.DSFrontierManagerHelper.elementGrabbing(DSElementEvent evt)
|
boolean |
DSElementListener.elementGrabbing(DSElementEvent evt)
Invoked when the DSelement is beieng grabbed. |
boolean |
DSElementAdapter.elementGrabbing(DSElementEvent evt)
|
void |
DSPilerMover.elementMoved(DSElementEvent evt)
|
void |
DSPiler.elementMoved(DSElementEvent evt)
|
void |
DSPile.DSPilerMover.elementMoved(DSElementEvent evt)
|
void |
DSInertiaManagerBlob.DSInertiaListener.elementMoved(DSElementEvent evt)
|
void |
DSFrontierManager.DSFrontierManagerHelper.elementMoved(DSElementEvent evt)
Purpose of all EventListener if the user manually change a setting of the frame, we won't cancel our own modifications to that setting fo that frame. |
void |
DSElementListener.elementMoved(DSElementEvent evt)
Invoked when the DSelement is moved (d or alpha) |
void |
DSElementAdapter.elementMoved(DSElementEvent evt)
|
boolean |
DSFrontierManager.DSFrontierManagerHelper.elementPreCenterChanged(DSElementEvent evt)
|
boolean |
DSElementPreListener.elementPreCenterChanged(DSElementEvent evt)
|
boolean |
DSElementPreAdapter.elementPreCenterChanged(DSElementEvent evt)
|
boolean |
DSFrontierManager.DSFrontierManagerHelper.elementPreFolded(DSElementEvent evt)
|
boolean |
DSElementPreListener.elementPreFolded(DSElementEvent evt)
|
boolean |
DSElementPreAdapter.elementPreFolded(DSElementEvent evt)
|
boolean |
DSFrontierManager.DSFrontierManagerHelper.elementPreMoved(DSElementEvent evt)
|
boolean |
DSElementPreListener.elementPreMoved(DSElementEvent evt)
|
boolean |
DSElementPreAdapter.elementPreMoved(DSElementEvent evt)
|
boolean |
DSFrontierManager.DSFrontierManagerHelper.elementPreResized(DSElementEvent evt)
|
boolean |
DSElementPreListener.elementPreResized(DSElementEvent evt)
|
boolean |
DSElementPreAdapter.elementPreResized(DSElementEvent evt)
|
boolean |
DSFrontierManager.DSFrontierManagerHelper.elementPreRotated(DSElementEvent evt)
|
boolean |
DSElementPreListener.elementPreRotated(DSElementEvent evt)
|
boolean |
DSElementPreAdapter.elementPreRotated(DSElementEvent evt)
|
boolean |
DSFrontierManager.DSFrontierManagerHelper.elementPreZoomed(DSElementEvent evt)
Purpose of all PreEventListener : if the first Op is of the kind than the event (e.g. |
boolean |
DSElementPreListener.elementPreZoomed(DSElementEvent evt)
|
boolean |
DSElementPreAdapter.elementPreZoomed(DSElementEvent evt)
|
void |
DSPilerMover.elementResized(DSElementEvent evt)
|
void |
DSPile.DSPilerMover.elementResized(DSElementEvent evt)
|
void |
DSFrontierManager.DSFrontierManagerHelper.elementResized(DSElementEvent evt)
|
void |
DSElementListener.elementResized(DSElementEvent evt)
Invoked when the DSelement is resized (width or height) |
void |
DSElementAdapter.elementResized(DSElementEvent evt)
|
void |
DSPilerMover.elementRotated(DSElementEvent evt)
|
void |
DSPile.DSPilerMover.elementRotated(DSElementEvent evt)
|
void |
DSFrontierManager.DSFrontierManagerHelper.elementRotated(DSElementEvent evt)
|
void |
DSElementListener.elementRotated(DSElementEvent evt)
Invoked when the DSelement is finished to be rotated (with the according corner) |
void |
DSElementAdapter.elementRotated(DSElementEvent evt)
|
void |
DSPilerMover.elementZoomed(DSElementEvent evt)
|
void |
DSPile.DSPilerMover.elementZoomed(DSElementEvent evt)
|
void |
DSFrontierManager.DSFrontierManagerHelper.elementZoomed(DSElementEvent evt)
|
void |
DSElementListener.elementZoomed(DSElementEvent evt)
Invoked when the DSelement is zoomed (zoom factor changed) |
void |
DSElementAdapter.elementZoomed(DSElementEvent evt)
|
|
||||||||||
PREV NEXT | FRAMES NO FRAMES |